Contacteer ons

  • Als u contact wil opnemen met een afdeling van ons ziekenhuis, dan vindt u hier de telefoonnummers en de e-mailadressen per afdeling opgesplitst per campus.
  • U kunt via het sjabloon hieronder ook uw mening geven over ons ziekenhuis, een vraag stellen, een klacht neerleggen of suggesties doen om onze werking te verbeteren.
    Bij klachten of als u een medisch incident of een inbreuk op de patiëntveiligheid wil melden, omdat er iets verkeerd gelopen is bij een behandeling, vul dan het formulier hieronder in en vink het onderwerp af op klacht/medisch incident. Uw melding wordt doorgestuurd naar de ombudsdienst en van daaruit, indien nodig, naar de dienst kwaliteit. De ombudsdienst geeft u een antwoord binnen een redelijke termijn.
    U kunt ook rechtstreeks contact opnemen met de ombudsdienst, die de klachten behandelt, op het nummer 051 23 62 46 of via ombudsdienst@azdelta.be
  • Als het gaat over klachten over grensoverschrijdend gedrag in welke vorm ook of misbruik van gezagsrelaties, dan kunt u een klacht sturen naar integriteit@azdelta.be. Deze klacht wordt behandeld door de onafhankelijke interne auditor. Meer uitleg vindt u hier.
  • Als u tevreden bent, dan sturen wij uw bedankje graag door naar de betrokken afdeling,
  • Bent u een leverancier? Dan vindt u hier meer informatie.

          

Uw vraag / opmerking / suggestie / klacht / medisch incident: