Er is werk gemaakt van de verdere professionalisering van interne en externe communicatie.
Website

De spil voor de communicatie met de patiënt is de website azdelta.be die stelselmatig verder wordt uitgebouwd, geactualiseerd en aangevuld.
In 2015 was er vooral veel aandacht voor de verschuivingen en samensmelting van diensten.
Nieuwsbrieven

Om de 2 weken was er in 2015 een interne nieuwsbrief naar alle artsen en medewerkers met informatie over beleidsbeslissingen, aanstellingen van personeel, interne vacatures, nieuwe ontwikkelingen in het ziekenhuis…
Daarnaast is er vanuit de medische directie een externe nieuwsbrief opgestart naar de huisartsen en een nieuwsbrief specifiek voor de medische diensthoofden in het ziekenhuis.
Infoschermen
Zowel intern als extern wordt gebruik gemaakt van elektronische infoschermen om informatie te geven aan de medewerkers (via de schermen in de restaurants) en aan de patiënten en bezoekers in verschillende wachtruimtes en aan het onthaal.
Video
Er is een verwelkomingsfilmpje gemaakt voor nieuwe medewerkers en een instructiefilmpje voor handhygiëne.
Sociale media
Tot slot is ook gestart met een professioneel gebruik van sociale media zoals Facebook, Twitter en Linkedin en er is een interne Facebookgroep opgestart die enkel toegankelijk is voor medewerkers van het ziekenhuis