Problemen bij het inloggen op mijn.azdelta.be

U krijgt een foutmelding op het zorgportaal

Indien u de melding krijgt dat zijn er technische problemen bij het inloggen op het zorgportaal mijn.azdelta.be. Het is tijdelijk niet mogelijk om in te loggen op mijn.azdelta.be. Onze excuses voor het eventuele veroorzaakte ongemak, wij trachten dit probleem zo snel mogelijk op te lossen. Voor het raadplegen van uw dossier verwijzen wij door naar CoZo of mijngezondheid.be.

Indien u uw COVID-testresultaat wenst te raadplegen kunt u bellen naar het coronacallcenter op het nummer 051/23.80.10 of neem contact op met uw huisarts.

Problemen om in te loggen bij de online overheid

Indien u problemen hebt om in te loggen met eID of ItsMe, neem dan een kijkje op volgende website: https://sma-help.bosa.help.belgium.be/nl/contact

Problemen om in te loggen met ItsMe

Indien de u problemen hebt om in te loggen met itsme kunt u contact opnemen met de helpdesk van itsme via volgende link: https://support.itsme.be/hc/nl/requests/new

Als alternatief kunt u inloggen met uw eID en kaartlezer.