Vragenlijst huisartsen

Beste huisarts

AZ Delta wil zijn werking verbeteren en wil hierbij ook maximaal inzetten op actuele noden en behoeften van de huisarts. Hiervoor wenst het ziekenhuis een duidelijk zicht te krijgen op alle huidige noden en behoeften om finaal zowel de huisarts als de patiënt de beste service te kunnen bieden. We gaan graag verder in overleg om samen als partners te bouwen aan de gezondheidszorg van morgen.

Graag vragen we uw input op volgende vragen:

1a. Met welke diensten in AZ Delta werkt u voornamelijk samen?

1b. Welke score geeft u deze diensten?

1c. Welke diensten ervaart u als zeer positief in dienstverlening + toelichting?

1d. Welke diensten ervaart u als negatief in dienstverlening + toelichting?

1e. Hebt u door negatieve ervaringen, al doorverwezen naar een ander ziekenhuis?

 

2a. Welke score geeft u de telefonische bereikbaarheid van de ziekenhuisdiensten en -artsen?

2b. Welke diensten zijn voor u goed bereikbaar telefonisch?

2c. Welke diensten zijn voor u minder goed bereikbaar telefonisch?

 

 

3a. In welke campussen van AZ Delta komt u zelf regelmatig (>1 keer per 2 weken)?

3b. Welke score geeft u de fysieke toegankelijkheid van deze campussen (parkeermogelijkheden, vlot naar patiëntenkamers etc.)?

3c. Wat ervaart u bij uw ronde in het ziekenhuis als (zeer) goed?

3d. Wat ervaart u bij uw ronde in het ziekenhuis als (zeer) storend?

 

 

 

 

4a. Welke score geeft u AZ Delta in het verschaffen van info over opgenomen patiënten?

Toelichting score

4b. Bent u tevreden over de ontslagbrief?

4c. Wordt u verwittigd bij ernstige verwikkelingen en/of overlijden?

4d. Worden labo- en andere resultaten tijdig doorgestuurd?

 

 

5a. Welke score geeft u het wetenschappelijk tijdschrift delta+?

5b. Welke info vindt u zeer nuttig?

 

 

6. Op welke nood/opportuniteit dient AZ Delta prioritair in te zetten om een grote meerwaarde voor u als huisarts te betekenen?

 

 

U kan hieronder uw naam invullen (niet verplicht)